mamanda - mamma till Ella

Direktlänk till inlägg 2 september 2013

Gnällspik

Av mamanda - 2 september 2013 19:29

Gud vad skönt att denna dag snart är över!

Jag vaknade på helt fel sida idag och tyvärr barnet likaså. Har hon inte fått som hon vill har det rullat krokodiltårar nerför kinderna. Men får hon klänga på mig är hon glad.
Hon har försökt krypa upp i min livmoder igen och hunden likaså.
Till råga på allt har inget gott enkelt/som det ska utan allt har krånglat.

Halvfärdig mat fick jag äta oxå, stod mellan det eller att inte få äta alls pga grinigt barn.

Måtte morgondagen bli bättre!

Fick röja undan en sväng när hon väl somnat för natten, så nu ska jag lägga mig i soffan, invänta idol och sen ska jag lägga mig. Som jag har längtat!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamanda - 5 september 2013 21:22

Av mamanda - 4 september 2013 21:48


Bilden kom visst inte med. Här är den igen

Av mamanda - 4 september 2013 21:46

Sådär, då ligger man i sängen. Lika bra att lägga sig tidigt så man klarar av en eventuell skräpnatt igen. Jag har börjat hitta undanflykter för promenad. På morgonen är jag för trött, på dagen står solen för högt, efter middagen kan jag inte gå ...

:(

Av mamanda - 4 september 2013 11:57


Usch vilken natt, dom blir bara värre och värre. Var upp en gång i halvtimmen, ibland mer och tröstade ledset barn. Det första jag gjorde imorse var att ringa BVC och få klartecken att ge Alvedon om det blir en till sånhär natt. Sen ska jag möble...

Av mamanda - 3 september 2013 21:45


Kommer ni ihåg när jag i somras skrev att Ella höll på att få en tand? Det stack ut ett litet korn? Nåväl, den försvann igen. Nu har hon sovit dåligt i två veckor, sista dagarna har humöret varit hemskt och hon har dregglat. Hon som aldrig dreggl...

Amanda heter jag som sitter bakom spakarna/tangenterna/mobilen. Har vandrat 23 år på denna jord och inte riktigt listat ut vad jag vill bli när jag blir stor. 

Jag bor i skogarna i Uppsala tillsammans med sambo, dotter och hund. Ett riktigt Svenssonliv.

 

Ella kom till världen 10/1-13, 04:56. Det var en relativt snabb och enkel förlossning..

 

Hon är en bestämd dam som vet vad hon vill och inte vill. Hon har oftast ett leende på läpparna och tar livet med en klackspark!

 

Förlossningsberättelse

Instagram @maamandaa

IHBS

Senaste inläggen

Kategorier

Reklam


Skapa flashcards